logo
امروز : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۲
[ شناسه خبر : ۴۱۲۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ثبت‌ احوال استان زنجان مطرح کرد:

چاپ شناسنامه‌های تجمیعی توسط ثبت‌ احوال زنجان

چاپ-شناسنامه‌های-تجمیعی-توسط-ثبت‌-احوال-زنجان
مدیرکل ثبت‌ احوال استان زنجان با بیان اینکه سازمان ثبت‌ احوال تلاش خود را در جهت ایجاد مجموعه‌ای هوشمند در دولت به کار گرفته تا مردم از این خدمات بهره‌مند شوند، گفت: چاپ شناسنامه‌های تجمیعی توسط این سازمان انجام می‌شود.

مهدی ژاله‌چیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه سازمان ثبت‌احوال به دنبال هوشمند کردن کامل این مجموعه در راستای ارائه خدمات بهتر برای همشهریان است، اظهار کرد: اقدامات متعددی در دست انجام است تا روند هوشمندسازی در استان با سرعت انجام شود. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه سازمان ثبت‌ احوال تمام تلاش خود را در جهت ایجاد مجموعه‌ای هوشمند در دولت به کار گرفته تا مردم از این خدمات بهره‌مند شوند، ابراز کرد: در واقع سعی بر این است تمام خدمات ارائه شده توسط این سازمان  به صورت الکترونیک باشد. 

مدیرکل ثبت‌ احوال استان زنجان عنوان کرد: طرح‌هایی که در ۶ ماهه نخست سال این سازمان به جد انجام داده بحث متمرکزسازی چاپ و صدور شناسنامه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه مردم در شهرهای مختلف برای ثبت شناسنامه به اداره ثبت‌ احوال یا دفاتر مربوطه مراجعه حضوری دارند، گفت: در بحث تحویل شناسنامه به هر دلیلی ممکن بود روند کار با تأخیر انجام شود که امسال در استان‌های دارای توانایی متمرکزسازی این اقدام در نظر گرفته شده است. 

مدیرکل ثبت‌ احوال استان زنجان بیان کرد: برای تحقق اهداف، برخی از استان‌های بزرگ در طرح انتخاب شدند از بین آن‌ها زنجان نیز حضور داشت که این استان به‌عنوان مرکز چاپ شناسنامه برای زنجانی‌ها و استان قزوین در نظر گرفته شد.

ژاله‌چیان عنوان کرد: تمام افرادی که در استان زنجان و یا استان قزوين ساکن هستند شناسنامه خود را از مرکز تجمیع زنجان دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم به دفاتر مراجعه و درخواست شناسنامه خود را به صورت حضوری تحویل می‌دهند و الباقی کارها به صورت الکترونیک انجام می‌شود و شناسنامه با پست به متقاضیان در استان زنجان و قزوین درب منزل داده می‌شود و درخواست‌ها شناسنامه‌ها به صورت آنلاین چاپ می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۹
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹